Assalammualaikum Hai :)

Hari ni Sal nak jawab persoalan yang sering pelanggan tanya apabila ingin mencari produk untuk merawat masalah kulit muka berminyak dan jerawat.

" Salam saya nak tanya produk apa yang yang sangat sesuai dengan kulit muka saya yang sentiasa berminyak dan jerawat tak pernah surut . Sekarang ni saya pakai pencuci muka dan pelembap brand XXX , makin menjadi pula jerawat, beranak pinak dimuka saya. Saya pakai bedak compact , tak sampai 2 jam habis luntur. " - Pelanggan A

Bagi yang ada masalah kulit jerawat dan berminyak atau kulit muka breakout disebabkan penggunaan produk timbang kilo atau peeling produk secara berlebihan , anda perlukan treatment.

Kenapa perlukan treatment ? Tak boleh terus guna rangkaian produk lain?

Jawapannya :

Wajah anda dah dicemari dengan pelbagai jenis bahan kimia dari pemakaian produk timbang kilo/peeling produk yang dipakai secara heavy sebelum ni. So, logically anda perlu rehatkan/naturalkan terlebih dahulu wajah anda.

Free kan betul-betul dulu wajah tanpa sebarang produk skincare sekurangnya seminggu. Kemudian boleh merawat wajah, bagi betul-betul lega dan reda daripada kepanasan keperitan produk timbang kilo/peeling produk , bagi bahan kimia tersebut bebas daripada wajah anda.

Untuk masalah seperti ini, anda perlulah mencari produk yang berasaskan botanical, elak menggunakan produk yang tinggi bahan kimia agar wajah tidak menjadi lebih teruk seperti makin berjerawat, kulit jadi semakin berminyak atau  kering dan kusam.

Sal akan perkenalkan SET TREATMENT ini kepada pelanggan-pelanggan Sal yang ada masalah kulit berminyak,jerawat atau breakout.



Image may contain: 1 person, text
BOTANICAL TREATMENT SET 


Image may contain: text
Oil Free Hydrating Gel ini sangat membantu meredakan keradangan
pada kulit muka yang breakout atau berjerawat teruk


Disclaimer :

Produk ini tidak menjanjikan 3 atau 7 atau 14 hari kulit mulus flawless ye sayang, tapi Sal hanya membantu mereka yang SABAR dan benar-benar ingin merawat masalah kulit menjadi sihat. Selepas masalah selesai, kulit telah dirawat, barulah Sal akan membantu untuk mendapatkan kulit yang cantik dan glowing. Jadi Sal nak tekankan di sini, bagi rawat dulu sehingga ke akar umbi masalah kulit, barulah fokus cantikkan kulit.



Dapatkan khidmat perundingan secara percuma daripada Sal ,

Online Beauty Consultant ,
FB : Salmah Sal
+60139983106

0 Comments